|
| БЕСПЛАТНАЯ ежедневная online лотерея! Выигрывай каждый день БЕСПЛАТНО! |
|
|
Class Styles
The class styles define additional elements of the window class. Two or more styles can be combined by using the bitwise OR (|) operator. To assign a style to a window class, assign the style to the style member of the WNDCLASSEX structure. The class styles are as follows.
Style Action CS_BYTEALIGNCLIENT Aligns the window's client area on a byte boundary (in the x direction) to enhance performance during drawing operations. This style affects the width of the window and its horizontal placement on the display. CS_BYTEALIGNWINDOW Aligns the window on a byte boundary (in the x direction) to enhance performance during operations that involve moving or sizing the window. This style affects the width of the window and its horizontal placement on the display. CS_CLASSDC Allocates one device context to be shared by all windows in the class. For more information about device contexts, see Class and Private Device Contexts and Device Contexts. CS_DBLCLKS Instructs Windows to send a double-click message to the window procedure when the user double-clicks the mouse while the cursor is within a window belonging to the class. For more information about double-clicks, see Mouse Input. CS_GLOBALCLASS Specifies that the window class is an application global class. For more information, see Application Global Classes. CS_HREDRAW Specifies that the entire window is to be redrawn if a movement or size adjustment changes the width of the client area. CS_NOCLOSE Disables the Close command on the System menu. CS_OWNDC Allocates a unique device context for each window in the class. For more information about device contexts, see Class and Private Device Contexts and Device Contexts. CS_PARENTDC Sets the clipping rectangle of the child window to that of the parent window so that the child can draw on the parent. A window with the CS_PARENTDC style bit receives a regular device context from the system's cache of device contexts. It does not give the child the parent's device context or device context settings. Specifying CS_PARENTDC enhances an application's performance. For more information about device contexts, see Class and Private Device Contexts and Device Contexts. CS_SAVEBITS Saves, as a bitmap, the portion of the screen image obscured by a window. Windows uses the saved bitmap to re-create the screen image when the window is removed. Windows displays the bitmap at its original location and does not send WM_PAINT messages to windows obscured by the window if other screen actions have not invalidated the stored image. Use this style for small windows that are displayed briefly and then removed before other screen activity takes place (for example, menus or dialog boxes). This style increases the time required to display the window, because the operating system must first allocate memory to store the bitmap. CS_VREDRAW Specifies that the entire window is to be redrawn if a movement or size adjustment changes the height of the client area.
| Пригласи друзей и счет твоего мобильника всегда будет положительным! |
| Пригласи друзей и счет твоего мобильника всегда будет положительным! |
Стили Класса
Стили класса определяют дополнительные элементы класса окна. Два или больше стилей могут быть объединены использованием поразрядный ИЛИ оператор (|). Для того, чтобы назначать стиль в класс окна, назначьте стиль на член стиля структуры WNDCLASSEX. Стили класса - следующим образом.
Действие Стиля CS_BYTEALIGNCLIENT Выравнивает область клиента окна на байтовой границе (в x направлении), чтобы повышать исполнение в течение чертежа действий. Этот стиль влияет на ширину окна и горизонтального размещения в показе. CS_BYTEALIGNWINDOW Выравнивает окно на байтовой границе (в x направлении), чтобы повышать исполнение в течение действий, которые включают перемещение или измеряя окно. Этот стиль влияет на ширину окна и горизонтального размещения в показе. CS_CLASSDC Распределяет один контекст устройства, который нужно распространяться всем окном в классе. Более подробно о контекстах устройства, смотри Класс и Частные Контексты Контекстов Устройства и Устройства. CS_DBLCLKS Указывает Окно, чтобы посылать двойной щелчок сообщения в процедуру окна когда двойное количество потребителя-щелкает мышь тогда как курсор - в пределах окна, принадлежащего классу. Более подробно о двойных-щелчках, смотри Вклад Мыши. CS_GLOBALCLASS Определяет, что класс окна является прикладным глобальным классом. Более подробно, смотри Прикладные Глобальные Классы. CS_HREDRAW Определяет, что целое окно должно быть redrawn если перемещение или размер установки изменяет ширину области клиента. CS_NOCLOSE Выводит из строя Закрытую команду в меню Системы. CS_OWNDC Распределяет уникальный контекст устройства для каждого окна в классе. Более подробно о контекстах устройства, смотри Класс и Частные Контексты Контекстов Устройства и Устройства. CS_PARENTDC Устанавливает вырезать прямоугольник окна ребенка в то самое родительское окно чтобы ребенок может сделать на родителе. Окно с битом стиля CS_PARENTDC получает регулярный контекст устройства из системного кеша контекстов устройства. Это не дает ребенку родительский контекст устройства или контекстных установочных параметров устройства. Определение CS_PARENTDC повышает прикладное исполнение. Более подробно о контекстах устройства, смотри Класс и Частные Контексты Контекстов Устройства и Устройства. CS_SAVEBITS Сохраняет, как побитовое отображение, часть экранного образа затемнялась окном. Windows использует сохраненное побитовое отображение, чтобы восстанавливать экранный образ когда окно удалено. Windows отображает побитовое отображение в своей оригинальной позиции и не посылает сообщения WM_PAINT в окно затемненное окном если другие экранные действия не аннулировали бы загруженный образ. Используйте этот стиль для небольшого окна, которое отображается кратко и затем удаленное прежде, чем другая экранная деятельность произойдет (например, меню или диалоговые блоки). Этот стиль увеличивает время требовавшееся, чтобы отображать окно, поскольку операционная система должна сначала распределить память, чтобы загружать побитовое отображение. CS_VREDRAW Определяет, что целое окно должно быть redrawn если перемещение или размер установки изменяет высоту области клиента.
|
|
|
|
| |