|
БЕСПЛАТНАЯ ежедневная online лотерея! Выигрывай каждый день БЕСПЛАТНО! |
|
|
RECTL
The RECTL structure defines the coordinates of the upper-left and lower-right corners of a rectangle.
typedef struct _RECTL { // rcl LONG left; LONG top; LONG right; LONG bottom; } RECTL;
Members
left
Specifies the x-coordinate of the upper-left corner of the rectangle.
top
Specifies the y-coordinate of the upper-left corner of the rectangle.
right
Specifies the x-coordinate of the lower-right corner of the rectangle.
bottom
Specifies the y-coordinate of the lower-right corner of the rectangle.
Remarks
When RECTL is passed to the FillRect function, the rectangle is filled up to, but not including, the right column and bottom row of pixels. This structure is identical to the RECT structure.
See Also
FillRect, RECT, SMALL_RECT
|
Пригласи друзей и счет твоего мобильника всегда будет положительным! |
|
Пригласи друзей и счет твоего мобильника всегда будет положительным! |
RECTL
Структура RECTL определяет координаты верхнего левого и более низкого права углов прямоугольника.
typedef struct _RECTL { // rcl ДОЛГО (ДЛИНОЙ) оставленное; ДЛИННЫЙ верх; ДЛИННОЕ право; ДЛИННЫЙ низ; } RECTL;
Участники
оставленное
Определяет x-coordinate верхнего левого угла прямоугольника.
верх
Определяет y-coordinate верхнего левого угла прямоугольника.
право
Определяет x-coordinate более низкого права угла прямоугольника.
низ
Определяет y-coordinate более низкого права угла прямоугольника.
Замечания
Когда RECTL пройден в функцию FillRect, прямоугольник заполнен на, но не включая, колонну права и нижней колонки пикселей. Эта структура идентична структуре RECT.
Смотри Также
FillRect, RECT, SMALL_RECT
|
|
|
|